see you soon then




Idag har jag gått runt i min fina byxdress i stan med Maya :)
Vi tittade runt i affärer innan vi gick till Sergel biografen för att se på Dear John. Grymt bra film! Jag satt och böla typ halva filmen, den va skit sorglig, men verkligen super bra. Gå och seee deeeeeeeeen! Köpte även rabattkortet på bio, halva priset på 3 filmer till Oktober, so that's good. Skulle köpt det när jag såg Eclipse bara, dumb ass...

Nu ska jag käka jordgubbar, :D

EDIT. Grattis Toraaaa! :D ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: