you make me work



Tjabaa! Hade träning idag och igår så jag har inte haft tid att blogga så mycket, sen är inte blogglusten på topp heller. Det gick skit båda gångerna. Not good not good. Har träning imorgon också, och på lördag, sen drar jag till Gothia, wohoo! :D Ska inte spela dock, ska bara fota, hehe. Men det kommer nog bli kul ändå. Kommer inte va hemma på typ 4 veckor, åker till England direkt efter Gothia med bil. Tråkigt för er ;')

Sitter och lyssar på lite bra musik nu, ikväll ska vi till våra grannar på middag, najs! :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: