1 juni 2010



Gick ut en sväng igårkväll med pappas 70-300 telezoom och fotade lite. Den här bliden blev inte sådär jätte bra, lite suddig och oskarp men jag tycker bakrunden blev riktigt cool!


Jag är på fotbollshumör!
Har varit det sen i söndags, och idag är det äntligen träning! :D Fett majsigt!

Vad har jag gjort idag då?
Jo, efter skolan var jag, T, I och A och letade efter tårtbottnar till en tårtparad vi har i våran skolan imorgon, Men såklart fanns inte det någonstans. Lite synd sådär, but life goes on ;) Hehe. Jag fick mina omdömmen idag också. Är väldigt nöjd men det är en sak som jag ska fråga min lärare om.

Discot igår var roligt iallafall. Väldigt roligt faktiskt. Mycket roligare än vad jag trodde det skulle va, så det är ju bra :)

Lite halvkonstigt inlägg sådär, men nu ska jag äta. Byyyeaa!
Dilin

fin bild :) , hur länge har du haft din blogg??

2010-06-02 @ 12:43:00
URL: http://www.dtwiind.blogspot.com

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: