good day!




Två fina och sommriga bilder jag tog för några dagar sen :)

Idag har jag varit med Maya, vi åkte och badade vilket ledde till mitt första dopp i sjön för i år! Seg eller vad?! Men det va så jävla härlig! Det varit stekande hett hela dagen också. Vi cyklade iallafall dit och hem :) Men alldra först cyklade vi till vällingby och köpte bikini, haha. Jag hade verkligen ingen som funkade så nu köpte jag en, fin, brun och enkel från H&M.

Nu är jag hemma och har kört lite styrketräning i 25 min. Duktigt Viola! :) Vi ska träna varierad träning 3 gånger i veckan nu när vi inte har så mycket fotbollsträningar längre. Jag cyklade kanske 5 8 km idag också, och simmade ;)

Har precis ätit en god middag och ska nog ta en dusch nu. Imorgon ska jag bada i pool med Agnes, och med typ 500 andra person från omrodet, smockfullt som vanligt kommer det säkert va? Men men, bada och umgås får vi ;D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: