härliga färger





Jag älskar lavendel, de luktar gott, är fina och är riktigt bra modeller ;)

Har varit och badat idag igen!
Jag älskar verkligen sommaren! Så härligt, och nu är vädret verkligen super också! Idag badade jag i en pool tillsammans med Agnes :)

Jag är fett glad idag! Vi ska troligtvis åka ut med båten till skärgårn i helgen! Våra kompisar har ett jätte mysigt landställe där. Det ser ju ut som det kommer vara ännu varmare än idag, enligt DN, 27-32! OMG JAG DÖR!

Jag har köpt världens finaste, underbaraste, snyggaste, sommrigaste grej idag! I'm in love ♥
Cajsa - F O T O B L O G G

Hej!

Du får jätte gärna lägga din röst på bilden här:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. <3

2010-06-29 @ 17:30:06
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: