Black beautie




Bilder tagna i Edsbyn med Nikon D70s.
Inte världens bästa bilder men jag gillar dem, de är speciella :)

Jag tänkte ta och berätta lite om vad jag har gjort idag.
Skolan först såklart, en rolig dag, slutade 1 och hade en riktigt rolig engelskletion. Efter skolan hängde Amanda, Ida och Tora med hem hit och vi satte igång att baka en gooood kladdkaka. Sedan körde vi tecken och gjorde lite andra saker ;) Skita kul hade vi det ;D

Nu har jag ätit en god middag, risotto och fläskfilé, gött. Sitter och tittar på Let's Dance och efter det ska jag se på Solsidan, det programet är ju absolut bäst! Någon som håller med? :)
Elin

sv: YEEYH i´m back<33

Har varit tvungen att plugga hela veckan.. Usch! därför har jag inte kunnat blogga men nu kan jag det :D<333

2010-03-12 @ 21:45:39
URL: http://angelspic.blogg.se/
Johanssson

SOLSIDAN!!! :D

Banan grejjen haha kör den på alla!! XD <333333

2010-03-12 @ 22:04:49
URL: http://jhns.blogg.se/
Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en härlig lördag!

Godnatt och sov gott :)

2010-03-13 @ 01:15:23
URL: http://mollymus.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: