chocolatabollar


Jag har precis bakat chokladbollar.
Vi ska ha läsförmiddag imorgon i skolan, så man får ta med sig lite go'saker. Det har blivit lite av en ovana för mig det där... Jag äter det nästan varje dag. Eller okej, där ljög jag lite... Jag äter det varje dag! Jag gör verkligen det och jag ska försöka ändra på det, men jag va sugen på det för en liten stund sedan, är det nu och kommer vara det snart. Jag ÄLSKAR gottis!



Liisa

SVAR: Tackar :) Haha, det är bara att kämpa på! ;) <3

2010-03-31 @ 20:17:10
URL: http://theliisa.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: