domarkurs



Då var man hemma från domarkursen.
Den var mycket roligare än vad jag trodde. Han som höll i det va rolig också. Jag trodde det skulle vara nån sur gammal gubbe som reagerade så fort man prata lite, HAHA. Jag är rätt trött nu eftersom jag har varit där sen 9 imorse. Usch, hatar att gå upp tidigt på helger. Men jag ska belöna mig med lite B&J, jag har faktiskt inte ätit det på flera veckor!

Vad har ni gjort idag läsare? :)

ps. Ida sa att jag hade skrivit fel på headern, haha. Jag hade råkat skriva violas presonliga fotoblogg, hehe. Nu är det fixat iallafall. Om det är något annat som ser konstigt ut så kan ni testa att trycka f5, om det inte ändras så kan det vara för att vi har olika webläsare.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: