fix


Nu var man färdig duschad.
Tog i hårinpakning, smörjde in mig med body butter och målade naglarna svarta. Skötte om mig själv helt enkelt, skönt :) Nu sitter jag och tittar på reprisen på Cougar town. Jag tror DH kommer efter, så då har jag ett till program att titta på. Men då är det ju Gossip Girl också... Aja, jag kan ju sappa lite ;)

Förövrigt så har jag försökt gå ut med kissarna idag. Hehe, de var väääldigt fega, ställde sig och jamade vid dörren efter nån minut ;p Ska snart käka middag, puss ♥
p o u l i n e

sV: jag med! <3 åh vad kul! :D

2010-03-07 @ 20:32:36
URL: http://poulines.se/
Cajsa

Så bra, såbra. :)

2010-03-08 @ 11:44:53
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: