how's the winner?


Ja. Vem vinner Let's dance idag tro?
Jag tror faktiskt det blir Mattias som tar hem allt. Eller... Nej förresten, jag vet inte! Maha. Det är så löjligt jämt ju! Är det ingen solsidan idag? Buhu isåfall. Jag fullkomligt älskar det programet!

Imorgon har jag dommarkurs i 7 timmar. Så det blir inte så mycket blogg, inte innan 4 iallafall. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. För visst har det varit bra med uppdatering de senaste dagarna?

Gö nött pö ör ♥

denise wallberg - ♥

Nu har vi en vinnare av veckansblogg! Gå in och se ifall det är du! Kram.



http://denisewallberg.blogg.se/2010/march/vinnaren-av-veckansblogg.html#comment

2010-03-27 @ 01:19:30
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: