Nikon D3000 ♥





Sådärja. Lite blandade bilder som är tagna med min kära Nikon D3000, tagna för en liten stund sedan. Sista bilden ni ser är på min kameraväska som jag glömde visa igår. Bilden blev lite suddig men det kan jag bara skylla mig själv för ;)

Idag har jag varit i skolan som ni kanske förstår, vi åkte pulka innan lunch, haha. Hjälmtvång, hallå?! Vi går i Sexan tänkte jag men det behövdes kan jag säga... Folk flög hit och dit och landa på ryggen. Hahaha, det gick vilt till ;)

Nu sitter jag och dricker mitt mellanmål, en yoggi yalla. Gött! Jag ska iväg på träning om ca 45 min så jag måste börja göra mig iordning snart. Är hemma igen vid 7 tiden så då hörs vi troligtvis igen. :)

Juste, är det någon som har ett förslag på namn på min lille Nikon? :)

Johanssson

Bullen ;D

Stig

Rolf



Jag tycker att det ska vara en kille! <3 ses på träningen :D

2010-03-15 @ 16:16:43
URL: http://jhns.blogg.se/
Suzette

hm, namn? ingen aning "kamera" haha :) Jag har också en Nikon! :)

2010-03-15 @ 17:19:23
URL: http://suzette.blogg.se/
Nikonda

Fina bilder du tagit i all enkelhet, är du nöjd med din kameraväska? Jag har funderingar på att skaffa mig en väska där jag kan få plats med min Nikon D3000 ihop med mitt Nikkor 18-105mm VR objektiv, och ett 70-300mm VR så småningom. Min Top-Load väska (Tamrac 5684) räcker liksom inte till för det, men är för övrigt väldigt bra ändå. Vill även ha plats för den minsta externa Nikon blixten (SB-400) + Laddaren för batteriet. Har du skaffat dig UV-filter till ditt objektiv, väldigt bra att ha det på objektivet, men man skall bara tänka på att inte dra åt det så hårt!

2010-06-17 @ 07:59:57

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: