photoshoot




Band of horses - The funeral. Helt klart världens bästa låt ♥

Hello bloggen!
Idag har man varit med Ida och Tora och tagit en massa bilder, vi hade en liten photoshoot som jag vill kalla det. Ovan ser ni två bilder därifrån, fler bilder kommer men det blev lite "solfläckar" på vissa bilder... Synd, för annars blev de skit bra! Vet ni vad vi gjorde mer? En egen reflexskärm! Och den funkade faktiskt super :) Skit nöjd, den ska jag spara.

Ikväll är det mitt drogprogram Desperate Housewifse, yeay! Till middag blir det pizza, mumma, jag är redan hungrig ;)
Johanna The Dreamer

(sv) varsågod!Wow vilket blått öga! är det omgjort eller är det så blått? Kram

2010-03-16 @ 16:43:24
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Johanna The Dreamer

(sv) okej, jätte coolt! Å älskar Desperate housewives! Såååå bra ;)

2010-03-16 @ 16:53:52
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Johanssson

Hahahahahahahaha, jag tror jag hånar ut dej. Du vet att det inte är världens bästa låt!!



JUSTIN BIEBER - Bigger !!! ;D<33 haha vi ses i skolan i morron!

2010-03-16 @ 19:40:27
URL: http://jhns.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: