ryggont



Gilalr ljuset i den här bilden (y)

Tjeeena bloggen :D
Idag har jag varit med Tora och Amanda, vi har jobbat på vårat musikarbete som ska vara klart på fredag, det ska hålla på i en halvtimme, fatta en halvtimme! Bara för att vi är 4 stycken! Hallå? Man hittar inte mer fakta för att man är fler?! Vi ska protestera haha. Eller så spelar vi typ bara låtar (som vi inte fick göra, max 3 låtar typ?), mohahahah!

Iallafall ;p Igår på ridningen ramlade jag av på Musse igen. Great. Men den här gången var det värre, jag ramlade rakt på ryggen så jag har skit ont där, och i nacken, hehe... Och vi som ska spela fotbollscup i skolan imorgon, jävla skit!

Okej, förlsåt för ett väldigt aggresivt inlägg, haha. Men jag är väldigt irriterad idag, även fast jag har haft väldigt roligt också. Ikväll är det iallafall DH, jag kanske kan slappna av lite när jag ser på det ;)

Kram kram ♥
mowlston

Stackare! Hoppas ryggen blir bättre tills imorgon och du kan spela! Jättevacker bild förresten :)

2010-03-10 @ 12:17:17
URL: http://mowlston.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: