shopaholic



nagellack från Makeup store, 130 kr (!)



halsband från MQ, 149 kr.

Det blev ganska dyra saker köpta idag... 130 kr för ett nagellack var lite att ta i tycker jag, men det är ju många som säger att just det här är så bra så jag ska väl ta och testa det då. Ett sånt här halsband har jag letat efter länge också, glad att jag äntligen hittade det. Det är silvrigt, vilket kanske inte syns helt på bilderna :)

Hemma från vällingby då.
Det blev fika på massagotti och lite kik i affärer. Hittade inte så mycket kläder, men imorgon ska jag till stan så då ska det shoppas ordentligt ;D

Fredag är det ju också!
Najsigt :D Vad ska ni göra för mysigt ikväll då? Let's dance och solsidan för min del, och kanske lite Ben&Jerrys om jag orkar det.

Kram ♥
Johansson

SVAR: Den har redan kommit ut ;D<3

2010-03-19 @ 17:44:48
URL: http://jhns.blogg.se/
Johansson

SVAR: Den kanske kommer ut i butik fortare ;D

2010-03-19 @ 19:08:36
URL: http://jhns.blogg.se/
Johansson

SVAR: Men Nikolina har redan köpt den, hon köpte den i tisdags :P<33

2010-03-20 @ 09:56:41
URL: http://jhns.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: