snowy day...



... Men idag är det inte en snöig dag.
Idag är det en slask dag. Blääää! Men det är så det ska vara i mars, plusgrader och snön ska börja smälta bort så det blir pölar på gatorna i stället. Jag ser hur det droppar här utanför fönstret.

Första dagen i skolan efter lovat idag då.
Känns sådär kan jag säga... Men det är ju påsklov om bara 3 veckor!! Det är ju inte alls långt kvar. Snacka om att längta, frihet här kommer jag (typ)!

Ikväll är det ridning, sen ska jag hem och se på Svenska Hollywoodfruar, bästa programet ever! Bara jag som tycker det? Alla är så sköna, speciellt Maria Montazami, haha, hennes reklam för Burger King, hahah! Jag känner mig naaken, expoosed, räädd. Hahah! ;D Nu har det kommit nya Hollywoodfruar till programer också. 

Puss & kram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: