that was a long long time ago



Såma Salih

Sådär ja.
Nu har man varit hemma ett tag och fixat med den nya desingnen som kommer upp nån gång de närmaste dagarna. Jag är inte helt klar med den än ;) Jag ska iallafall strax gå ut och fota "dagens klädsel". Ska på lagfotografering vid 7 tiden och innan det ska jag också hinna gå och köpa grädde, för idag är det ju faktiskt voffeldagen, och då blir det självklart vofflor till middag :)

Hörs om en stund

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: