Torish borish



 ♥

Har varit i vällingby med tjejorna idag. Jag och Amanda dit vi ska praoa, så att de kunde skriva på papprerna. Efter det gick vi och fikade, sedan gick jag och Tora runt och tittade i affärer en liten stund, och sedan åkte vi hem. Ni sitter jag här och bloggar. Ikväll blir det Let's Dance finalen för min del :) Heja Claudia! Någon annan som ska titta? ;)

Rösta på mig som veckans blogg hos min vän Denise! Tack på förhand kära läsare :)
Amandii landii

Har röstat!! :) Snygg design Violaaa (: <33

2010-03-27 @ 11:46:46
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: