coca cola and pepsi



Tora goes pepsi commersial.




Bilder från gårdagens picknick på min trädgård med Ida & Tora. Det va så himla härligt väder igår ju!

Idag har jag inte gjort så mycket efter skolan, packade upp min resväska och hängde upp mina nya saker i garderoben (ni får se snart), kollade lite på Tyra Banks Show och Top model också. Juste! Har ni sett senaste avsnittet av Bella & Tyra show? Man märker att Kissie spelar! Titta på det här och klicka på senaste avsnittet.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa bloggar, ses! :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: