dödskallering



Tjatja. Kom precis hem från vällingby med Tora. Åkte dit för att köpa batteri och minne till kameran men istället kom jag hem med en ny ring från glitter (80 kr) och toffsar från samma ställe, haha så det kan gå. Men jag ska till en annan ONOFF imorgon och kolla efter kameragrejer, måste köpa det innan jag åker till Paris imorgon, men det är inte föräns på kvällen så jag hinner nog :)

Nu ska jag strax iväg igen, ska rida igen i Linneas grupp, kul! Hoppas det blir uteritt :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: