gårdagen i bilder



Ben & Jerry glassbaren, mucho gott!





Skit god sallad till lunch på Waynes!


Sådär, hann inte lägga upp det igår. Kom hem från Ida vid halv 7 och när jag kom hem skulle jag träning direkt.

Idag var det sista dagen med specialarbetet, det gick hyffsat bra faktiskt. Jag och Tora fick mycket gjort. Nu måste man öva lite inför redovisningen imorgon, ska iväg och köpa papperstallrikar eftersom vi ska bjuda på glass. Ska titta på en ny cykel också, tant cykel here I come! :D

Detta skulle publicerats vid 4...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: