hemma från paris - bildbomb



Tjaaa bloggen!
Nu är jag hemma från en sköön långhelg i Paris. Jag, mamma och min syster hade jätte roligt och mycsigt, vi shoppade typ varenda dag, och vet ni? Allt kommer upp på bloggen! Bra va? Men det får bli imorgon, för snart ska jag iväg på fotbollsträning. Ses ♥

Vad tycker ni om den nya designen förresten? :) Jag gillar den, riktigt sommrig :D

Amanda

Jätte fiint! :) <333

2010-05-19 @ 13:13:34
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/
mamma

Den är jättefin!

2010-05-19 @ 21:38:35

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: