new stuff


Tänkte att ni kanske ville se lite av min shopping den här veckan, har ju varit borta så jag fpr uppdatera lite mer idag och imorgon helt enkelt :)

s-ä-m-s-t bilder på byxorna.



Jeansen är från Top Shop och kostade 800 kr tror jag, dyrt! Men jag fullkomligt ÄLSKAR dem, hur sköna som helst och supersnygga. Riktigt tiighta också ;) Mamma köpte dem och min skolavslutningsklänning till mig i tisdags tror jag, hade lagt undan you know. Linneat köpte jag idag för mitt presentkort på Monki, 150 kr gick det på, somrigt, slappt och snyggt! :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: