paris shopping



Topp från New look, ca 150 kr.


Kavaj från Charley Bay, ca 370 kr?


Linnea från Zara, ca 170 kr.


Ring från någon liten butik nära hotellet, ca 100 kr.


Linne från Naf Naf, ca 200 kr.



Tygväska, ca 160 kr och T-shirt, ca 220 kr. Båda från Marc Jacobs.


Skor från nån liten skobutik, märket är keds, 500-600 kr tror jag.

Det var vad jag har köpt i Paris då.
Jätte nöjd med allt! Det var jätte svårt att hitta Marc Jacobs butiken, vi hade slagit upp vart det låg på google, men det låg inte alls där... Så vi fick fråga och tillslut hittade vi det. Tur det för jag blev riktigt nöjd med mina köp, köpte en likadan väska fast blå till Ida också, som en försenad födelsedagspresent, hon blev också riktigt glad så det va bra :D
EMma

Snygga kläder! och va snygg bloggen har blivit! :D

2010-05-20 @ 17:08:21
URL: http://jageja.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: