sommar oh sol



Herrejesus vilket härligt väder det är idag! Har solat med bara shorts och bikiniöverdel. Till och med det va varmt! Fatta, det är ju helt sjukt, det känns som det va igår det va typ 5- grader och man klagade på att det va för kallt, nu är det ju nästan för varmt.

Jag borde inte sitta inne i det här vädret igentligen, men jag måste ta det lite lungt innan matchen idag. Vi kommer svättas ihjäl! Hoolie bandoolie, men det här ska vi klara. I vått och torrt Bele Barkarby ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: