vitsippor






Vitsippor i mitt hjäääärta.
Tog bilderna i gränna :) Vad tycks? Vilken är finast. Själv tycker jag nog den tredje.

Hello! Ingen uppdatering igår...
Hade ont i huvudet efter Ida, Tora och Amanda hade gått hem så jag orkade inte, men nu är jag tillbax igen iallafall. Bra va? ;)

Idag har jag varit i skolan, hade sex & samlevnad sista lektionen, trevligt trevligt... Träning ikväll, och det känns bra. Behöver springa av mig lite, även fast jag inte är pigg. V ihade iallafall sovmorgon imorse så jag fick sova ut ordentligt, till halv 9 tillochmed, nice va? :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: