jag gillar att du säger vad du tycker



Tjabalubalibala, det har vart fint väder idag. Ha-ha.
Har hängt med Irre och Ems i staden. Köpte ingenting men det gjorde de. Åt värsta goda hamburgaren på Burger King, fett god! Åkte faktiskt tub dit idag, inte pendel som jag brukar men det gick prima. Nu lyssnar jag på bästa igen, det är typ det jag gör när jag är hemma. Men det är naaizz! :D

Nu ska jag till kyrkogårn och tända ett ljus, hejs!
LillaMirre

en pappaburger (-ohhh big mamma) :D

2010-11-07 @ 20:08:31
URL: http://lillamirre.blogg.se/
Anonym

Men vad du säger att du tycker säger inte mycket

2010-11-07 @ 23:34:09

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: