om du aldrig provat hur kan du då vara säker?


Vi drog oss mot Berns vid halv 3 och mötte Emelie. Sen stog vi där och frös ihjäl i 1.5 timme för att få bra platser. Kom in, och fick vänta i ännu en timme på att konserten skulle börja. En jävla vakt kom och sa att om jag fota skulle han ta min kamera. whaaaaaat?! Så det är anledningen till att jag inte fotade nåt alltså. Mirre smög lite och fick några sjukt bra bilder som jag visade i förra inlägget.
Alltså, det går inte att förklara hur bra det va. Helt underbart! Alla skrek heeela tiden. Jag tror det va typ 2 sekunder när han sjöng Annie Hall som det va helt tyst. Sen började alla skrika igen, haha.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: