det var jag och jag gjorde det bara för dig



Hejhej hallå!
Har tillbringat hela dagen i pappas butik, det gick bra, kom ganska mycket folk faktiskt :D Kul för pappa att äntligen få öppna. Jag gick mest runt och åt goda hallongrottar, mormors egna (:

Skulle egentligen åka till stan med Emelie, Bea och Mirre imorn men det blev missförstånd så det verkar inte bli så tråkigt, men vi får ta det en annan helg. Och Emelie kommer aldrig förlåta mig, buhuu ):
Amanda

Viola!!!!!!! Vi vannnnnnnnn! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD



Kul att det gick bra! kunde ju inte komma :( <3333

2010-10-23 @ 17:43:16
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Förlåten

HEHE

2010-10-23 @ 18:12:13
URL: http://aldrigslutattro.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: