en sekund



'
Hej på er coolingar! Sitter här och ska snart lämna över datan till min syster, *seegar*. Gick och köpte mjälk efter skolan för er som är intresserade, jag drack vatten till frukost!! Blöö..? Fett äckligt ju.

Ikväll ska jag rida, coolt va? Ska lämna in min "slutapåridninglapp" också. Kommer sakna alla bajs mycket :(
btw. så är bilden i inlägget under den bästa jag har tagit, så kritik tack! :)

Amanda

Viola, jag har gett kritik! ;) <333



synd att de inte var på mig bara x) haha :)

2010-10-11 @ 17:03:48
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Emelie

Snygga bilder:)

2010-10-12 @ 16:01:55

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: