Shoppat.






Halsduken köpte mamma till mig på Lindex i Täby centrum för 149 kr, ringen köpte jag också i Täby centrum fast på glitter (den här ska jag måla med genomskinligt nagellack innan!!) för 89 kr, och väskan inne på weekday i stan, 50 kr :)

I föööl in löööv med en annan ring inne på Indiska men mitt kort strulade, buhuu :((

Visst är första och sista bilden bra?! (öhm........)
Elin

Snygga saker. :)



sv: Bara bra. :)

2010-10-03 @ 11:03:28
URL: http://eliinmattssons.blogg.se/
Amanda

Tack Violii (:



Fin halsduk är det en sån som jag har fast svart? :) <333

2010-10-03 @ 12:53:43
URL: http://amandafoton.blogg.se/
anonym

varför nagellack på ringen?

2011-09-20 @ 17:55:41

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: