who do you think you are?!





Hellö! Imorse drog jag mig mot Skälby för att träffa Ellen och hennes lilla gips, trevlans! Först va vi hemma hos henne lite och fotade, jag lärde henne lite om kameran också eftersom de ska köpa en Nikon D3100. Sen drog vi och tittade på innebandy tjejerna som spelade bra som vanligt :) Efter det åkte vi tillbax till Ellen igen och tog det löögnt.

Ellen har fotat första och sista bilden.

Imorgon taggar vi för match tjejer!
Ellen

visst va mitt gips snällt? xD haha och tog det LUNGT ja ;) <3333 haha

2010-10-16 @ 21:27:45
URL: http://ahlbiiin.blogg.se/
KlaraLova

Å snälla Viola, får jag låna den sista bilden?

Har ingen bild att visa på laget, på bloggen! Och jag skriver såklart vem som tagit den;) <3

2010-10-17 @ 19:16:06
URL: http://klaralova.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: