21 september - ingen vanlig dag!



Ska snart åka och titta och kolla på herrarnas match med laget, så lite snabb uppdatering bara :)
Slutade skolan vid 3, gick hem och satte mig vid datorn för att göra läxan via msn med Amanda, haha, det gick väl sådär... Sen var det dags för bakning igen, mamma fyller nämligen år idag så det va min present till henne. Grattis mamma! ♥ Bakade cupcakes men de blev tyvärr lite misslyckade.. Hoppas de är goda iallafall, haha.

Vet ni?!
JAG HAR PRECIS BOKAT BILJETTER TILL OKSAR LINNROS!!!
Jag är såhäääär glad!!!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: