din mamma borde lärt dig lite granna




Bara för att jag har haft världens tråkigaste dag bjuder jag på världens tråkigaste bilder.
Dagen började med att jag va skit trött (inte konstigt när man börjar 8 på en fredag?!), orkade inte ta på mig nåt så gick till skolan med jeans och en tjocktröja. Sen fortsatte man att vara trött hela dagen, tills vi slutade vid 3 (!!) och jag gick hem och satte mig vid datorn. Oskar Linnros gör dagen bättre iallafall :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: