halv studiedag



Idag har man halv studiedag så jag börjar halv 1, feeeet najs! Har läst lite nu och ska strax gå ner och äta lunch. Ikväll ska jag ta med fika till stallet så när jag kommer hem från skolan blir det bakning. Och bara lite allmän fakta sådär så har jag varit rätt insatt i valet nu i slutet... Heheeeh.

Jag glömde berätta att Maya kom till mig igen efter vi hade vart i stan i lördags. Det va så tråkigt att va ensam hemma så jag messade henne. Vi kollade på The Last song och släppte några tårar. Varför tittar jag bara på hemska filmer? :o

Nej nu ska jag äta, pussen!
nån cool dude..

Eyyyyy! Jag grät inte..? ;) <333

2010-09-20 @ 21:25:55
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: