jag svarar!



Självklart! Till er känst..! Heh, eller nåt...

Men det finns inte så mycketatt berätta om den faktiskt. Jag fotar med min kamera Nikon D3000 som jag köpte i vintras, den är super för nybörjare! Till det har jag kitobjektivet (18-55) som s-u-g-e-r. Jag skulle följt rådet att köpa ett annat. Sen lånar jag pappas 70-300 lite då och då om jag får :)

Om ni har nån fråga är det bara att ställa den!
Anonym

NICE BLOGG!



En modeblogg för killar! Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)



www.stylebyz.blogg.se

2010-09-11 @ 18:14:10

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: