större än jag nånsin trott





Familjen - Det snurrar i min skalle

Men tja!
Idag har man varit i skolan som vanligt då. Tidig dag, så det va skönt :) Det har blivit så svinigt kallt nu, verkligen höst väder, så idag ska jag och pappa till Barkarby för att kolla efter skinnjacka till mig. Min blev ju snodd förra året som ni kanske vet.. Inte roligt, alltså... "Ta vara på era saker, snart är de borta" är mitt nya motto, hahahah! Nej, gu va tråkig jag är men så blir jag när jag är trött ;)

By the waaaay så köpte jag en ny cykel igår. Fett glad jag ääär :D Den är fett snygg! Ska flyga iväg och fota den nu, swiiiiiishh!

Nej, nu skriker de där polackerna som jobbar hos grannarna igen. De gjorde de tidigt på morgonen heeela sommarlovet, bara lite allmän fakta sådär..

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: