tisdag


Tja! Har precis ätit min andra lunch för dagen, haha. En korv i kungsan räcker inte för min stora mage inte! Var iallafall väldigt trevligt med Maya i stan. Köpte inget, men suktade galet inne på nya topshop, blä vad mycket snyggt det fanns! Har ju 350 kr presentkort där men kommer aldrig vilja köpa nåt för då är det ju slut, hehe.

Nu mår jag lite sådär halvbra, känner mig hängig och så. Får ta och vila och hoppas på att jag blir bättre till tränignen ikväll.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: