hur känner du nu? känner du någonting?


Jag vill inte tillbaka till skolan ett jävla dugg. Av ett antal olika anledningar. Och den största är faktiskt inte just lektionerna... Men blir nog tyvärr att jag får gå dit imorgon iallafall.

Idag har jag kollat på 3 avsnitt av one tree hill, bara 4 kvar nu, sen blir det att vänta på säsong 5. Jaja, älskar fan one tre hill mest. Puss på vissa :) haha bitchy inlägg.
LISA

SVAR: Tackar :D

2011-04-07 @ 19:12:20
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: