someday, I'm gonna figure it out




Har haft en awesome dag med Tora & Ida. Först kom de hit, vi åt en god glass och sen drog vi till Tora, hämtade hennes longboard och började fota. Blev några riktigt bra bilder :) Vi planerat hur vi ska fota inför sommaren, my god, längtar sjukt.

Tog cykeln till ica sen och köpte lite behövligt till bakningen, som förövrigt får bli imorgon. Grymt skönt att cykla, älskareeeee!
SAMLAR PENGAR TILL JAPAN

Hej , jag har startat en insamling till Japan! Jag säljer lite saker på min blogg , kolla in om du hittar något! :)

2011-04-09 @ 21:10:44
URL: http://samlarpengartilljapan.blogg.se/
Amanda

Men nästa gång vill jag va med ;D

2011-04-10 @ 12:55:17
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: