det visar sig snart att det ruttnaste hjärta har ett helt annat skal


Pannkaksfrukost kl 12 imorse med Frida, gött! Vi proppade dessutom i oss en massa chips och läsk igårkväll, haha... Men det är så jäkla gott så det är inte sant! Ikväll sover jag på Amandas studsmatta med henne, Ida, Tora & Olivia, hihihih mysigt :] Men först ska vi kolla på El Clásico och (förmodligen) tjocka oss med godis och chips. Ha en bra kväll fina ♥
TIMELIMITS - Foto och mode

gott med pankakor!

2011-08-15 @ 11:02:26
URL: http://timelimits.blogg.se/
ericaandersson-FOTOBLOGG

n blev jag jättesugen på pankakor! ser sjukt gott ut!

2011-08-16 @ 12:27:34
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: