men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar


Random bild men bruna ben iallafall! :] Gotland i somras.

Kom precis hem från träningen, har bara hunnit duscha. Jag gjorde en enorm upptäckt idag på träningen. MINA NÄSBORRAR VIBRERAR NÄR JAG KNORRAR SOM EN GRIS. Hahahhaha, asså det va fett konstigt... Och nej, jag går inte runt och låter som en gris på fotbollsplan i vanliga fall, vi körde faktiskt gris, haha ;) Nu blir det snart mat här i huset mitt. Kram.
lisawho

SVAR: Ja verkligen! :')

2011-08-25 @ 22:28:01
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: