seize the day


Ung08 dårå... Inte riktigt min grej kanske men det var trevligt iallafall! En aning för mycket folk och långa köer. Jag käkade lunch på Coffehouse by George med Ellen, Agnes & Klara iallafall, gott! Vi drog hem rätt tidigt för att dra till träningen sen. Blev en bra dag tillslut iallafall :) Nu ska jag alldeles strax hoppa till sängs och imorgon hänger jag mes Agnes. Det blir förhoppningsvis bad, om vädret tillåter vill säga...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: