we may still have no answer


Hallå hallå! Har varit hemma hos Amanda med Tora hela dagen idag. Skönt att bara va lite och snacka och sånt, kan alltid göra det med de :) Har fått massor av inspiration till en ny design nu! Men grejen är den att jag och Amanda tänker oss i ungefär samma stil, haha. Men aja, får väl bli så dårå.. Börjar väl på den när jag kommer hem från mormor och morfar, drar dit imorgon och kommer hem på måndag eller tisdag. Kram kram ♥

weheartit
amanda

åh vad mysig bild, haha!!

2011-08-06 @ 18:55:41
URL: http://wallinamanda.blogg.se/
Miss E

Underbara bilder!

2011-08-08 @ 12:45:18
URL: http://timelimits.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: