cold december night


Igår var jag bussy med att julpyssla hemma hos familjen Pihl hela eftermiddagen. Väldigt mysigt. Jag gjorde klart julkort till mina nära och kära och resten av kvällen umgicks jag med Hanna, Ellen och Frida typ. Förövrigt har jag haft en sån jäkla dålig magkänsla hela helgen. Det måste vara att jag är stressad eller något för igår trodde jag även att det va söndag och tänkte hela kvällen att jag inte hann med att vara där för att jag behövde plugga. Haha så jävla konstigt..

Jaja, inte har jag pluggat idag heller, heeeeh. Har tjänat lite cash med Hanna istället. Ska nog skita i utbildning efter gymnasiet och bli en entrepenör istället. Ba fett duktig och tjäna massa pengar. Nej herregud vad tankarna flyger iväg denna söndagen...
cajsa tapper - fotoblogg

Gud vad mysigt det ser ut! :) Måste också säga vad fin din header är! :D Kram på dig!

2011-12-04 @ 17:09:57
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: