du va den jag ständigt ville stå bredvid


Har spenderat dagen inne i stan och shoppat lite med mina homies. Var även hemma hos Olivia ett bra tag efteråt med samma små prickar. Fick iallafall med mig en superdupermega mjuk tröja från hollister som jag nu sitter och luktar på och lite plast till min julklapp (som ni kommer få reda på imorgon (ni som inte har fattat vad det är liksom...), förlåt..).

Är så himla taggad på nyårsafton imorgon så det finns inte! Våran favoritfamilj Svenssons kommer hit och vi ska ha Cape Cod tema och grilla. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig, men det blir väl antagligen lite grejer jag köpte i USA i somras så det passar temat lite. Jaja, vi får se. Visar imorgon iallafall :)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: