tänk efter



Sånthär får mig att börja gråta på riktigt... Hur kan folk bete sig så jävla dåligt mot personer de aldrig har pratat med, eller har pratat med. Det spelar fan ingen roll. Och att folk kommenterar hans video på youtube och fortsätter skriva saker. Vad är det för jävla stil?! Ryck upp er och börja tyck om er själva så kanske ni kan sluta trycka ner andra... Asså jag förstår verkligen inte hur man kan va så jäkla dum i huvudet att man mobbar folk, säger att någon är ful, bög osv. Tänk efter.
vanessa

väldigt bra text , håller med !

2011-12-06 @ 10:31:48
URL: http://vaniziz.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: