tredje advent


Jag hoppas ni förlåter mig för min urusla uppdatering igår. Jag lyckas alltid planera in alldeles för mycket saker på lördagar, haha. Igår hann jag med både fotbollsmatch i Tyresö, julmarknad på torget med vänner och Breaking Dawn för andra gången med Mirre, den är ju för bra alltså! Direkt efter bion åkte jag hem till familjen Svensson och umgicks. Mys!

Och vad har jag gjort hittills denna sköna söndag då? Jo men typ ingenting. Har dock planerat in vad jag ska göra nästa lördag.... Just sayin'.
p h o t o g r a p h y b y siri

åh men tack sötnos :') och DESAMMA - bilderna i din header är ju underbara! kram

2011-12-11 @ 16:49:26
URL: http://shal.blogg.se/
emilia

hoppas du haft en bra dag :)

2011-12-11 @ 17:35:09
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: