those christmas lights light up the street down where the sea and city meet


Min fina fina vän!

Idag har varit en bra dag. Har strosat runt i den stora staden och letat julklappar med Ellen. 4 hittade, 2 återstår. Haha typiskt. Vet iallafall vad jag ska köpa till de två nu, alltid nåt! Vi var i stan i fyra timmer och nu på kvällen har jag  suttit och kollat på sista avsnittet av Så mycket bättre med familjen och hjälpt mamma och pappa att sätta upp julgardinerna. Riktigt julstämning med snö och allt. Jag hoppas verkligen att den är kvar till jul dock!

Och tack för alla fina kommentarer hörrni! Ni är verkligen bäst ska ni veta. Och bara för att ni är så himla bra kommer designen komma upp imorgon. En vecka försenad men nu jävlar! Ska jobba lite med den nu, jobbar alltid bäst på kvällen konstigt nog :]
hon på bilden

oooj vilket stooort och fint leende man har... ahaha

2011-12-17 @ 23:34:22
jenny

superfin blogg :)

2011-12-18 @ 14:28:59
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Amandaaa

Wehååå, tagg till ny design!! :DD

2011-12-18 @ 16:34:26
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: