sayin how i've always loved you darling


Nu är äntligen allt klart inför jul efter en sväng in till stan för att köpa de alldra sista julklapparna. Är dock skyldig mamma lite pengar nu. Fattiglapp var det här ja! Men på julen ska man ju trots allt vara lite generös tycker jag... När jag kom hem stoppade nejlikor i apelsiner och slog in alla mina klappar samtidigt som det spelades härlig julmusik i hela huset. Mys. Och jag älskar verkligen att slå in paket gammaldags, det är så fint tycker jag!

Nu ska jag ta en dusch och göra mig lite fin inför imorgon med nagellack och sånt där. Sen ska jag kolla på Love actually, bästa julfilmen någonsin!
Elin Persson [foto]

godjul! hur ska du fira jul i år? :)

2011-12-24 @ 12:15:55
URL: http://eliiinzz.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: