dyker ner i djupet


Tjena tjena! Det är fredag och livet leker. Har häng runt med först Amanda & Olivia i regnrusket och sen Agnes. Saknat flickebarn! Ska tillbringa denna fredag framför idol, modern family, skavlan (så bra ibland!!) och så ska jag även jobba lite med min design som ska vara klar den här helgen har jag bestämt. Hur nu det ska gå till med tanke på allt jag har planerat in. Men jag kommer upp tidigt imorgon iallafall. Match 10.15 i Tyresö med 96. Kommer dö. Ha en bra fredag goingar!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: